Girlfriends baru saya ♥


Name : Yanie Lee
Age : sixteen
Stay : Kuala lumpur

Deyy deyy deyy, ini kawan baru aku lha. Woaaaa, lawa kan? Jangan jealouse k? bhaha. Percaye tak dia nie form 4? macam tak caye kan? tengok muka dia mcam budak form 2 kan? Untung lha baby face kan? bhaha. Dia nie suda ditaken k? So, kepada jejaka-2 yg tengah baca blog aku nie, jangan nak tergoda sangat lhaa. Korang takleh buad ape-2 dekat dia, sbb dia sudah berpunya. Faham kan? if tak faham, kau boleh pergi main jauh-2. 

To yanie: hye makwe. awak comel sangat tahu? Sukanya tengok mata you yg mcam mata kucing to. bhahaha. comel gila doe. suka tengok you senyum, mata to yg main peranan. Wah wah, cair sioott. K, suka dapat friend mcam you. Sumpah, best wall dengan you. Kite twin kan? babe, ape yg kite sedang buat mesti sama kan? jyeahh, sepp siket ! ehh, 11hb nie you hang kan? I pun hang, yeayy kite boleh meet. Haha, you mesti comel gila babi kan if facetoface? yaaa, saya tahu itu. K, i sayang you. I hope, friendship kite akan kekal sampai bile-2 k? AMIN
Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :