Rakan ♥


Name : Fatin Nuralia
Age : Fourteen
School : SMK Bukit Bandaraya

Minachi dekat atas nie mbe aku. Dea nie cun kan? Act, dulu aku pernah gadoh dengan dea nie. tapi sekejap jeh lhaa. aku nie bukan nya jenis suka bergadoh, mcam budak-2 jeh gadoh-2 nie. Kalau gadoh bukan nya dapat papekan? So, kitaorang pun berbaik. 

Alia, kau kawan aku kan? haha. kau tahukan kau nie comel? ngee :D nak pinjam muka kau boleh ? sekejap jeh . boleh lhaa boleh lhaa . hee :D Gedik kan aku nie? sama mcam kau. kankan? katakan YA. kalau kau kata TIDAK aku sepak kepala kau laju-2. haa , takut tak takut tak? k, entah mcam mana aku boleh suka kawan dengan kau. Kau ada santau aku ke babe ? hayookkk tatayookkk , kantoi sudahh . haha #sakai jeh aku nie . kbye , takde idea dah .
Iloveyou ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :