Sunway Pyramid

2,06,2011. Hang out dekat sunway jeh. hang kat situ jeh yg mampu sebab dekat dengan rumah. Nak pi pavi, tak berduet pulak. Kawe nie bukey nye oghe kaye. Haha. K, tadi aku gerak sunway dengan budak tinggi Si Lokman Totoi. Kiteorang gerak jalan kaki jeh lha. cause dekat jeh kan. So, buat ape nak naik bus kan? buang duet jeh. Lepas to dah sampai sunway, tengok tengok Si Hagemaru Malaysia #momo# kita ada dekat depan sunway to dengan mbe dea Ikhmal #bukanikmalharithokay?. Lepas to, kitaorang terus gerak wayang, beli ticket cerita KARAK. Sambil-2 tunggu Si tinggi to gy beli ticket Aku, momo, and ikhmal. gerak token jap, main game. diaorang jeh lha yg maen, aku tak. hehe. Aku tak main game sebab aku kusyuk text-ing dengan Fahmisipipitembam to. Tadi asyik gadoh jeh dengan dia ohh. grr! Saba jeh lha kan. Act, aku yg salah dalam hal nie. #akujehalhaygsalahkan? Then, si tinggi to dah beli ticket. K, wayang start pukol 130. Lepak-2 jap tunggu Andy ke ape tah name budak to dengan mbe dia. #maaftakseberapanakkenal# Then, tunggu punya tunggu punya tunggu. diaorang tak sampai-2 lagi, wayang time to lagi berapa minit jeh nak start. Pisang gile tunggu diaorang oh. Tepat pukol 130 diaorang sampai. K, kiteorang terus masuk panggung #bukanpunggungokay? Haha. K, tengah kusyuk tengok cerite to. Ade pulak yang berlakon dalam cerite to name ida. Pompan to gedik gila babi dalam cerite to, tapi dia lawa woo & dia agak sexy. Boleh pulak berkemban dengan kain batik time dea nak mandi, then nampak dia punya #tettt# Bab-2 to budak laki suke tengok. #mcamshial. Tapi, serius cerite to gempak bhaii. yang last sekali aku suka. bhahahahahahaha. HANTU TERBAIK WOOKK. K, dah habes tngok movie KARAK. Si Momo to bahan aku pasal minah yang nama ida dalam cerita karak to. Dia sama kan aku dengan minah to. Hadoii, sabar jeh lha. dah biase dah kena buli dengan dia. Deyy momo, name jeh same k? --' Then, terus gerak Mc'D makan-2 jap and buad lawak bagai. Choyyy! perut aku buncit maa. Haha, malu-2. #tapitaknampaksebabakucover. bhaha. Lepas to terus gerak token, jumpa sipipitembamto #fahmi# Cehhwahh, comelnya dia. Haha, pipi dea comel :D Borak-2 semua to. Then boleh pulak dia buad lawak bagai. So, aku pun tergelak. Haha, even kiteorang tengah gadoh, tapi dea tetap happy kan aku tadi. Thanks b & I'm sorry pasal tadi k? Lepas to, ketike kami sedang kasyuk ber-asmara. Rakan-2 saya mahu balik. So, aku pun on lha kan. If aku tak follow diaorang kang, aku nak balik dengan siape kan? Hmm, then aku pun balik lha kan? Then, fahmi pun balik. k, sebelum balik macam biasa lha kan ? haha, salam-2 and kiss-2 semua. Yeayy, saya dapat cubet pipi dia tadi. Haha :p padan muka kau b. Hee. Then, aku dengan lulu #lokman# terus blaaa. Smpai-2 rumah, aku terus telentang then terus tidur. Ye lha, daripada semalam aku tak tidurtidur. baru petang tadi aku rasa mengantuk. so ape lagi? buad taik mate lha kan? Haha, kbye.

Terima Kasih sebab buad aku happy tadi :D
Sayang korang 
Di terbit oleh Iyda Elmo  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :