boring

hye guys. now aku kat school. boring ohh, dah lame aku tak online, cause internet kat rumah dah kena potong. hm, nie pun aku update kat ICTL sekolah. nak online cekgu pulak tak kasi. aku dah try bodek cekgu, cekgu tetap tak kasi. Ya Allah, sumpah bosan. Cekgu just kasi on blogger and internet fr search pape yg patut, asal kan bukan on facebook. punya lha penat aku pujuk. fuhh, takpe lha asal kan dapat on blogger, hilang siket rasa boring aku. err, aku rasa mcam nak online jeh ohh. tapi tak boleh cause nanti tak pasal-2 cekgu off pc. 
hari nie, best gila dekat sekolah. aku ngan kengkawan aku asyik tergelak jeh hari nie. tak tahu ah ape masalah kiteorang hari nie. aku happy sangat ohh. taktahu nak cakap ape dah. asyik melawak jeh hari nie, sampai cekgu pun tergelak-gelak. haha, happy-2 gak kan? but rasa bosan nie masih ada. hmm, booooooooooooooosan dohh, cekguuuuuuuuuu!!!!!! bagi lha saya online. sekejap jeh punn. hmm, takpe ah if cekgu tak bagi. malas nak paksa cekgu. K ah, to jeh cerite hari nie, dah nak balik dah nie. bhoii :)
Diterbit  oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :