Giru Hanafi


Handsome ke mamat nie ? handsome kan ? Ya aku tahu itu . Dea nie mmg handsome pun :)   Nak couple dengan dea tak ? Dea tengah single to . Kalau nak tackle dea , bagitahu aku awal-2 . Jangan lambat-2 nti da ade orng tackle dea , melepas laa kauorang . haha .

ffeewwiitt ! Awak , nak kenal bole ? *da mmg kenal da pun sebenarnye* . Hanafi , ouh hanafi . Awak handsome . aww aww , tergoda saya . You nie manja , sporting gila , kuad touching . wow , so sweet <3 . HAHA . Ehh , kita baru je OnThePhone kan tadi ? I yg call you , Cause you tkde kredit . Best laa borak ngan you . Borak punya borak . tott tott tott . * Kredit saya habis * Haha , Suara you comel sangat-2 . I suka dengar suara you . nak dengar lagi , nak dengar lagi , nak dengar lagi . Haha , I tk kira . Nti you call i pula tau . Kalau tak , I tknk kawan you :p . hee :D 

K , to jee . malas nak menaip da . babai .

ILOVEYOUHANAFI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :