Ersya Niknam Moghaddam


siapa minah nie ? tak nmpak ke nama dea kat atas to ? buta ek ? kesian ehh kaw ! hAHA , kejam sungguh aku nie kan ? eh , aku kejam dalam bab-2 mengutuk orng je eh . But , membunuh , merogol and lain-2 to bukan aku . so , jangan pk yg bukan-2 . berdosa . Dea nie jenis GILA GILA . penat melayan karenah dea . tapi best laa dapat mbe mcam dea . Dea suka buad orang ketawa . Ehh , blog dea lawa ouh . jealouse-2 :( . Nak tgok blog dea ? Nah , amek nie http://ersyaniknam.blogspot.com/ .. Dea nie minat dengan HelloKitty . Kalau tk percaya cuba tgok pict dea kat atas to .  Dengan misai bagai . Haha , Tapi comel kan ? Ya saya tahu dea comel .

Halloha Ersya . Awak terSANGAT laa lawa . Suka tgok mata , hidung and lips you . Hee :D 
Untung laa kan kalau orang dapat tackle you . Da laa lawa , comel pulak to . Ersya ouh Ersya , dengar tak I panggil You nie ? I nak ckap something nie . Nak tahu tk ? Okyy , I suka kawan ngan you sebab you nie Sporting , funny , happening , and yg paling i suka , you nie jenis suka mencarut . jyeah , kita sama . sepp sepp . papp ! MENCARUT itu antara hobi kita kan ? Hahaha , jyeah !

K dah . to je aku nak cerita . kepala hotak aku da kosong da . Mata pun da stim . Nak tidur . babai .

ILOVEYOUERSYAGEDIK !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :