Hang Out bersama Momo Chokey

Penat =='

Memang penat gila hari nie , sebab aku pergi Sunway Pyramid teman Si Hagemaru Comel to mencari baju , flipper and cab . Grr , bagaikan nak TERcabut skru kaki aku nie . Dapat duduk pun sekejap je . nak tahu sebab apa ? Ahhh , tak payah tahu laa . It's not important ! 

Happy :)

Okyy , hari nie mmg best gila Hang dengan Si hagemaru Comel to . Dea tak habes-2 buad lawak . Haha , sengal je ouh dea to . Hee , dea to mmg suka buad aku HAPPY . kalau aku tengah sedeh pun , dea boleh lagi buad lawak bodoh dengan aku . But , kekadang bengang gak laa dengan dea to .

Pilih baju :)

Singgah dekat F.O.S beli baju . Mmg lama kitaorng dekat F.O.S to . Sebab terlalu banyak pilihan kat situ . Kalau aku bawak banyak duet , da lama da aku boros semua baju dekat situ . Tapi kira okyy laa , aku dapat beli baju sehelai . Gahh , aku tak kaya mcam kaw laa :p . Okyy , tadi masa kat F.O.S . Aku yang tolong pilihkan baju untuk Si Hagemaru Comel to . Then , Baju aku pulak Si Hagemaru Comel to yang tolong pilih kan . Wahh , romantik nya kami . Psstt , jangan pk bukan-2 . kami hanya kawan .

Kena bahan -.-

Gahh , hambek kaw . Kena bahan dengan Si Hagemaru Comel . Padan muka kaw Iyda . So ? Kesah pulak aku ? 

K dah , to je aku nak cerita . malas nak menaip dahh . Not In Mood -,- .

Si Hagemaru Comel , Thank you cause make me Happi-es :) Sayang kaw !

babai :)

*APA AKU CERITA PUN , AKU TAK FAHAM*
* BUAT-2 FAHAM JE LAA*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :