Congratulation .

Danial Cheang LOVE

Okyy sebelum to , saya mahu mengUCAPkan tahniah kepada danial kerana telah berjaya memikat hati Si Mya .

Danial , you jaga laa Mya to elok-2 . jangan kasi orang lain ambil dea dr you . Kalau ada orang cuba tackle dea , you campak dea kat kubur , tanam dea hidup-2 , tau tau . Bia padan muka dea :p .  Mya to lawa , comel , cute and what else ? semua to ada dekat dea . wahh , untung la you kan ? Haha . Ehh , jangan buad dea saket hati and menangis tau . Kalau I dapat tahu  you saket kan hati dea . I tembak you guna pistol air . Bia basah seluruh badan you .  haha , padan muka .

Mya , you pun sama jaga danial elok-2 . Danial to baik , sporting , funny and happening . kan kan ? Ehh , nanti kalau ade girl test MENGorat dea , You campak girl to masuk dalam mangkuk tandas . kalau tak muat , you potong daging dea . Then baru you masuk kan dea at dalam mangkuk tandas . FAHAM ? Kalau tak faham , you tanya Dani . Kalau Dani tk faham , you tnya I . okyy ?

K dah , to je saya nak bagitahu anda berDUA . tangan nie da merayu suruh I stop type-ing . Haha , Btw Saya menDOAkan agar relationship kauorang kekal lama . AMIN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :