New life ♥

Hey dear reader :) Now, nak mulakan dengan hidup baru. K, mulai sekarang aku akan cube memulakan dengan hidup baru.
Pendirian : Sebelum nie aku dah banyak kali menyusahkan FAMILY aku. So, now I'm trying to change the attitude. I already do not want to burden my family again. 
Pelajaran : I will try my best for my family. Insya Allah.
Percintaan : Lepas nie maybe aku takkan couple dengan mana-2 lelaki. #taubat weh. Aku dah tak tahan hidup bercouple, menyakit kan hati jeh. Semua lelaki mmg suka saket kan hati perempuan eh? bagus betol. k, lepas nie maybe turn aku pulak nak game lelaki, boleh tak? ceitt! aku bukan jenis pompan yg macam to k? Aku tak suka game-2 orang nie. But, kalau dia dah buad taik dengan aku. Aku pun buad taik ah dengan dia kan. Apa aku kesah? pergi mampus lha. K, kalau aku dah jumpa lelaki yang aku rasa dia betul-2 sayang kan aku. Insya Allah, aku akan couple balik. K, secara jujur nya now aku memang susah nak percaya dekat semua lelaki. So, kepada sesiapa yang berjaya memikat hati aku lepas nie. TAHNIAH. bhaha #macam lah ade orang nak kat aku, muka dah lha hodoh! Haha :p 


Diterbit oleh Iyda Elmo

1 ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :