Girlfriends ♥

Farah Francissca
Nama : Farah Liyana
Age : enambelas
Say : setapak

Hye hey berukger. eh silap , blogger :D nampak tak awek cun dekat atas to ? nampak kan ? kalau kau tak nampak , kau bute lha to . K, dia aku punye kau jangan nak kebas k ? kalau kau kebas , bontot kau kurap . hihi :D gurau jeh awak . jangan ambek hati . k , dah . nak cerita pasal minah nie pulak. Act, dia nie mbe baru aku lha. Kenal dekat fb jeh punn . aku yang add dia . kau pun nak add dia ke ? k , if kau nak add dia add jeh lhaa . klik name nie Farah comel . Dia nie tak sombong pun . dia peramah sangat. aku start rapat dengan dia , time aku ajak dia buat relationship dekat FB . dia dah on , aku pun on lha kan ? Lpas to kitaorang terus jadi rapat , padahal baru jeh kenal ohh. Hihi, dia selalu cerita problem dia dekat aku. wahh, mmg aku suke lha bab-2 mcam nie. aku mmg suke dengar masalha orang nie. bhaha :p sedeh gak lha dengar masalha dia. Kekadang rasa panas pun ada . Aku pantang betul kalau ada orang saket kan hati mbe aku . FUCK OFF !

To Farah: heyyoo , i suka kawan dengan you. you tahu kan? bhaha, kite bestie kan? hihi :D loveyou. k, you takmau sedeh-2 lagi k? biar jeh lha lelaki to buat you cam to. Nanti tak lama nanti dia dapat lha balasan. Dont worry k syg ? i always ade dekat sebelah you. wahhh , ececehh :p you comel lha kawan . suka tengok mata you ^.^ comellnyaaaa . tergoda saya . bhaha #merepek . k, kite sama-2 single kan bby? but you still nak tunggu si DIA kan ? ape lha . takpe takpe , i doa kan you dapat couple balik dengan DIA k ? aminn . kbye .

Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :