Adek Alanna

Hello dear blogger
K, kat sekolah tadi ade berita sedih bagi aku :'( Adek angkat kesayangan aku dah nak pindah sabtu nie kat kelantan. Ya Allah, mmg aku terkejut gila bila Dewi cakap Alanna dah nak pindah. But, Dewi cakap Alanna nk pindah bulan depan. Bila jumpa alanna, alanna cakap dia pindah sabtu nie. Huwaaa :'( Gentle sedeh dohh.
To Alanna: adek, kenapa pindah awal sangat? Akak sayang adek sesangat, takmau lah pindah sana. Adek sayang akak kan? please lha, akak taknak adek pindah. Hmm, akak dah cuba halang adek supaya tak pindah tapi adek nak jugak pindah. K, takpelah. akak faham, adek nak pindah sana sebab adek nak tinggal dengan atok adek kan? Hmm, okayy. Akak tak boleh halang adek dah. But, adek 1 jeh akak nak drpd adek. Jangan lupa kak aida dekat sini ye? Akak sayang adek dah mcam adek akak sendiri. Btw, akak mintak maaf sebab sebelum akak ada buat adek marah sangat dekat akak. Hope adek maaf kan akak. Adek, belajar rajin-2 tau. Jaga diri elok-2 dekat sana. Takmau nakal-2 k? Iloveyouadekalanna
Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :