PFFTH

Hyehye. Hari nie aku tak sekolah nak tahu sebab ape? Sebab aku bangun lambat lha. Adek aku gerak aku, sumpah aku tak sedar dohh. Grr! apesal dengan aku nie? Sejak aku masuk form 2 nie perangai aku makin menjadi-jadi. WTF! Mana Iyda yang dulu? Sekarang nie aku always tido lambat. Ape yg aku buat kalau tido lambat? Online lah ape lagi kan? K, secara jujur kan. Aku memang kalau tak boleh tengok lappy, kalau aku nampak jeh lappy mesti aku lupa segala-gala. Even aku tengah ngantuk gila babi pun, tetiba lappy dekat depan mata aku. Ceit! Mata aku terus segar mcam buah-buahan kat Giant. Membe aku selalu cakap dekat aku | Aida, kau tak pernah off fb ke? setiap kali aku online mesti aku nampak kau online | Bhaha, aku memang cam nie. FB lah buat aku jadi mcam nie. Grrr! aku nak deactivate account, tapi bila pk pk balik Aizat mcam mana? Hmm, tak jadi lah nak deactivate account. But, maybe aku jarang online lepas nie. Aku nak try tak online. Kalau online pun just sekejap jeh. Hang? maybe aku jarang hang lepas nie. Awal bulan, pertengahan bulan, akhir bulan jeh lah aku hang lepas nie. #faham kan apa maksud aku?# Kbye
Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :