Rakan ♥


Name : Amirul Afyfy
Age : Seventeen
Stay : Teluk Intan

Mamat dekat atas nie rakan baik saya. Ecehh, comel kan dia. Tengok mata dea to. Aww, tergoda saya. bhaha. #iydajangangedikawaktudahadefahmi. K, secare jujur nye aku memang suka berkawan dengan dia nie. sebab dia baik, caring, sharing, sporting, manja. Dia nie suka sangat panggel aku SOOD, ape jenis name pun taktahu. Haha. Kalau otp dengan dia, mmg kite kena diam jeh lha kan. cause dia nie banyak cakap. Hahaha. Aku suka lelaki yg banyak cakap. Bhaha, mcam aku nie haa. banyak cakap gak. tapi dekat phone. mmg aku tak banyak ckap lhaa. Tapi kalau Facetoface. kauorang nak cakap ape pon tak sempat. Mulut aku jeh lha yg bising. #dahlaridripadatopik.

To Fyfy : You memang besties terbaik oh. Suka sangat-2 kawan dengan you. You selalu happy kan I :D Even, I tengah touching, you berusaha pujuk I sampai I tak touching kan? Aww, shoooooooo sweett :D 
Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :