Tension.

Hyehye :D
Assalamualaikum. Hari nie, gentle aku takde mood gile babi. Tadi kakak aku carik pasal dengan aku. Then, now Fahmi pulak. Dengan selamber nye dia tuduh aku mcam-2. Sedangkan dia taktahu pape pun. K, ape perasan korang if ade orang tuduh korang secare tibe-2 padahal orang to taktahu benda to benar@tidak. Mesti korang angin kan? Ye lha dah orang to tuduh kite bagai. Siape yg tak saket hati? Aku taktahu ah kenapa this year, ramai sangat buad aku saket hati. Masing-2 nak betulkan diri sendiri. Nak bela diri sendiri. Mcam pffth, langsung tak fikir hati orang lain. Aku taktahu ah kenapa dengan nasib aku nie. Aku taktahu nak buat ape dah, nak buat ini salah buat itu pun salah. hm, entah lhaa. Aku rasa mcam nak lari dari rumah nie pun ade. Better aku duduk kat kampung, dapat siket tenangkan fikiran dekat sana. Duduk dekat kampung lagi best daripada duduk dekat KL nie ha. Then, carik bf budak kampung. Budak kampung lagi ramai yang kacak/cantek, rajin, baik :) Budak KL ramai lha gak lelaki yg kacak-2 tapi kebanyakkan nya players. Deyy deyy deyy, apasal aku rasa mcam nak nangis nie. Iydaaaa, come on lhaa. Jangan menangis. Aiyoyo. Damn Shit! Sial betol. gentle, hati aku saket gila babeng sekarang, rasa macam nak marah orang pun ada. Babiiiiiiiiiiiiiii, bodooooooooooooooooooohhhhhh, Siaaaaaaaaaaaaaaaaaaall, bangsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttt #lega. K, aku mmg tak pandai nak benci orang. But, kau jangan buat aku dah pandai bencikan orang k? And, jangan sampai kau orang pertama aku benci. Kbye -.-
Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :