bosan gila .

Hye! malam nie bosan gila dohh. taktahu nak buat apa. mbe dekat fb semua dah sombong. Ye lah, budak HOT kan? biasa lah. Takpe, aku faham. Cehh! ayat aku takboleh blaa. If aku online pun wall to wall dengan Aizat jeh. Dia sorang jeh tak sombong, yang lain semua sombong. bhaha. Memang lha Aizat tak sombong. Sbb dia bf aku kan? Bodoh gila aku nie. Mana ada bf yg sombong dengan gf dia sendiri kan? Haha. Kalau ada to, aku taktahu lha. Online online online, grrr! hari nie dah start sekolah. OMGee OMGee OMGee, Malas nya nak sekolah. Ishh, cerita pasal Aizat tadi. Tetibe rasa rindu dekat dia pulak. Tadi aku and dia wall to wall dekat FB , dia asyik reply lambat jeh ohh. bengang pulak aku. Tapi aku tak boleh marah dia. Sebab aku nak jaga hati dia lah. Aku takboleh ego. Aku nak buang semua perangai aku yang dulu. Hee :) New life new life new life. K, semenjak aku couple dengan Aizat gentle sekejap gila aku rasa SAYANG/RINDU dekat dia. Sebelum nie dengan EX EX aku takda lha sampai mcam nie #kecuali capital F#. Macam mana aku sayang capital F, mcam to lah aku sayang Aizat. Hmm. Aku sayang dekat Fahmi siket, tapi aku sayang Aizat banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ♥ . Gentle aku taknak kehilangan dia. B, Iloveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyou  #Dah lari daripada tajuk. KBYE . 

Sebernanya aku tak faham apa yang aku cerita.
Kbye
Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :