Hati saya ada orang curi lah ♥

Hye awok :) baca title to, huwa huwa huwa :D Hati aku ada orang ambek lah. 11062011 1200 :) nak tahu siapa ? nama dia muhd aizat arif . hihi :D umur dia baru 14 lha. sama baya dengan aku. Kami tak tua lagi k? kami still muda. so, jangan jealouse lha awak. -.-' nak tengok gambar dia ? tengok dekat sidebar to. handsome tak handsome pergi mampus lha. aku bukan tengok muka pun. aku tengok hati k Act , kitaorang baru jeh kenal. Tapi mcam dah bertahun kitaorang kenal. bhaha :p 
For Aizat : Awak sweet sayang. Act, time you mintak couple I blurr gila time to. Ye lha kita baru kenal then tetibe you mintak couple. Wahh, hahaha. B, if ade jodoh insyaAllah kita akan kekal lama :') I nie susah siket nak percaya kan lelaki, hope you pandai ambek hati I k? thanks fr everything :) I sayang you sangat-2 b. muah :* kbye .
IYDA ELMO IS IN A RELATIONSHIP 
WITH AIZAT ARIFF ♥
Diterbit oleh Iyda Elmo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Saya suda membaca post anda . Saya ingin mengatakan bahawa anda :